Közérdekű adatok
1. SZERVEZETI, SZEMÉLYZETI ADATOK
1.1. Alapadatok
1.1.1. Az alapítvány hivatalos neve: Pallas Athéné Domus Innovationis Alapítvány
1.1.2. Székhely: 1013 Budapest, Döbrentei utca 2.
1.1.3. Postai cím: 1013 Budapest, Döbrentei utca 2.
1.1.4. Telefon- és telefaxszáma: 06-1-794-7825
1.1.5. Elektronikus levélcíme: titkarsag@padibudapest.hu
1.1.6. Honlapja: www.pallasalapitvanyok.hu/alapitvanyok/padi
1.2. Szervezeti felépítés
Szervezeti és Működési Szabályzat
1.2.1. Az alapítvány ügyvezető szerve a Kuratórium. A Kuratórium gondoskodik az alapítvány céljainak megfelelő működéséről, biztosítja az alapítványi vagyon gondos kezelését. A Kuratórium tagjainak száma 4 fő, megbízatásuk határozatlan időre szól. A Kuratórium kizárólagos hatáskörében dönthet:
- az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvényben meghatározott beszámoló elfogadásáról;
- az alapítványi cél megvalósításával közvetlenül összefüggő gazdasági tevékenység folytatásáról;
- az Alapítvány éves költségvetési tervének, az arról való beszámolónak és az éves mérlegnek az elfogadásáról;
- az alapítványi vagyon kezeléséről, ennek során döntés az Alapítvány céljainak megfelelő vagyoni hozzájárulások és pénzügyi források elfogadásáról, valamint azok felhasználásáról;
- a Kuratórium ügyrendjének elfogadásáról;
- az Alapítvány munkaszervezete vezetőjének (igazgatójának) személyéről;
- kuratóriumi tag visszahívásával kapcsolatos javaslattételről;
- az Alapítvány Szervezeti és Működési Szabályzatának, valamint más belső szabályzatainak elfogadásáról, módosításáról;
- a pályázatok kiírásáról, azok feltételeiről, a támogatások odaítéléséről, nyilvánosságra hozataláról;
- gazdasági társaság alapításáról, gazdálkodó szervezetben részesedés szerzéséről, ingatlan adásvételéről, ingatlanon végrehajtandó beruházásról;
- mindazokban a kérdésekben, amelyeket jogszabály a Kuratórium kizárólagos hatáskörébe utal.
1.2.2. Az Alapítvány működésének és gazdálkodásának törvényességét és célszerűségét a Felügyelő Bizottság ellenőrzi. A Felügyelő Bizottság tagjainak száma 3 fő, megbízásuk határozatlan időre szól. A Felügyelő Bizottság tagjait, illetve az elnökét az Alapító kéri fel. A Felügyelő Bizottság ellenőrzi az Alapítvány működését, gazdálkodását az ügyek teljes körét átfogóan, így különösen a kuratóriumi döntések összhangját az Alapítvány Alapító Okiratában meghatározott alapítványi célokkal, továbbá az éves mérlegbeszámoló és elkészített könyvvizsgálói jelentés alapján az Alapítványt és a Kuratórium tevékenységét.
1.3. Vezetők
1.3.1. Az alapítvány Kuratóriumának elnöke: Fekete Zoltán
1.3.2. Az alapítvány Kuratóriumának elnökhelyettesei: Dr. Nagy Róza, Dr. Csuhaj-Varju Imre
1.3.3. Az alapítvány Kuratóriumának tagjai: Dr. Vörös József,
1.3.4. Az alapítvány Felügyelő Bizottságának tagjai: Dr. Horváth Marcell, Dr. Czifra Károly, Dr. Polner Eörs
1.3.5. Az alapítvány igazgatója: Bánkuty Tamás
Az alapítvány vezetői az alapítvány központi telefon- és telefaxszámán, illetve elektronikus levélcímén elérhetőek.
1.4. Alárendelt szervek
Szervezet irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése: nem értelmezhető
1.5. Felügyeleti és a nyilvántartást vezető szervek
Az alapítvány működése felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek:
Név: Fővárosi Törvényszék
Cím: 1055 Budapest, Markó u. 27.
Levelezési cím: 1363 Bp. Pf. 16
Központi telefonszám: +36 1 354 6000
Faxszám: +36 1 354 4952
honlapja: www.fovarositorvenyszek.birosag.hu
Név: Fővárosi Főügyészség
Cím: 1054 Budapest, Akadémia u. 13.
Levelezési cím: 1881 Budapest, Pf.: 13.
Központi telefonszám: +36 1 472 4000
Faxszám: +36 1 472 4163
honlapja: www.mklu.hu
2. TEVÉKENYSÉGRE, MŰKÖDÉSRE VONATKOZÓ ADATOK
2.1. Az alapítvány feladatára, hatáskörére és alaptevékenységére vonatkozó szabályok
2.1.1. Alapvető jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény
- a civil szervezetek bírósági nyilvántartásáról és az ezzel összefüggő eljárási szabályokról szóló 2011. évi CLXXXI. törvény
2.1.2. Alapító okirat
2.1.3. Szervezeti és Működési Szabályzat
2.1.4. Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat: Feltöltés alatt
2.1.5. Befektetési szabályzat
2.2. Ingyenes kiadványok
Az alapítvány nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke: nincs ilyen
2.3. Az alapítvány Kuratóriuma által történő döntéshozatal
2.3.1. Döntéshozatal rendje:
- Szervezeti és Működési Szabályzat
- az Alapítvány Kuratóriumának és a Felügyelő Bizottságának ügyrendjei
- Kuratórumi és Felügyelő Bizottsági jegyzőkönyvek
2.4. Hírek, közlemények
Az alapítvány által közzétett hirdetmények, közlemények:
2.5. Az alapítvány által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei
2.5.1. Az Alapítvány által kiírt pályázatok részletes leírása: www.pallasalapitvanyok.hu/palyazatok
2.5.2. Támogatási szerződések összefoglaló táblázata (2018. március 31.)
2.6. Konferenciák: www.pallasalapitvanyok.hu/alapitvanyok/padi
2.7. Működéssel összefüggő adatok
2.7.1. Ötmillió forint összeget meghaladó szerződések listája (2017. december 31.)
2.7.2. Befektetési döntések listája (2016. június 30-ig)
3. GAZDÁLKODÁSI ADATOK
3.1. Az alapítvány éves számviteli törvény szerinti beszámolója
3.1.1. Az alapítvány éves beszámolói elérhetőek itt:
- Az Alapítvány tevékenységének záróbevallása, szöveges kiegészítő melléklete, és könyvvizsgálói jelentése
- Az alapítvány eredményei és 2016-os beszámolója
- 2015-ös könyvvizsgálói jelentés
- 2015-ös beszámoló kiegészítő melléklete
- 2015-ös beszámoló és közhasznúsági melléklet
3.2. Az alapítványnál foglalkoztatottak létszáma és juttatásai
3.2.1. Munkavállalók létszáma összesen: 2 fő
3.2.2. Munkavállalók (vezetők nélkül) személyi juttatásai összesen: nettó 498.750 Ft
3.2.3. Vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesen: nettó 2.701.650 Ft és egyes vezetők számára korlátlan telefonhasználat biztosított.
A Felügyelőbizottság tagjai díjazásukról lemondanak.
3.2.4. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások mértéke összesítve: a munkavállalók részére korlátlan telefonhasználat biztosított.
4. ADATIGÉNYLÉS RENDJE
4.1. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje:
4.1.1. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igényeket az alapítvány az Adatkiadási Szabályzatában foglaltak szerint teljesíti.
5. ÁLTALÁNOS, ÖNKÉNTESEN KÖZZÉTETT ADATOK
6. AZ ALAPÍTVÁNY TÖBBSÉGI TULAJDONÁBAN ÁLLÓ, ILLETVE RÉSZVÉTELÉVEL MŰKÖDŐ GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK
Kasselik-Ház Ingatlanfejlesztő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 25% (18 darab, egyenként egyszázmillió forint névértékű törzsrészvény)
Kecskeméti Duális Oktatás Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 16.6% (1 darab kettőmilliárd forint névértékű törzsrészvény)
Optima Befektetési, Ingatlanhasznosító és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 16.6% (1 darab kettőszázmillió forint névértékű törzsrészvény)
Vízház Ingatlanfejlesztő Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 100% (31 darab százmillió forint névértékű törzsrészvény)
FERIDA Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 25% (500 darab egymillió forint névértékű törzsrészvény)