Közérdekű adatok
1. SZERVEZETI, SZEMÉLYZETI ADATOK
1.1. Alapadatok
1.1.1. Az alapítvány hivatalos neve: Pallas Athéné Domus Concordiae Alapítvány
1.1.2. Székhely: 1013 Budapest, Krisztina Krt. 39.
1.1.3. Postai cím: 1242 Budapest, Pf.: 404
1.1.4. Telefon- és telefaxszáma: +36 1 375-4084
1.1.5. Elektronikus levélcíme: titkarsag@padocbudapest.hu
1.1.6. Honlapja: www.padocbudapest.hu
1.2. Szervezeti felépítés
Szervezeti és Működési Szabályzat
1.2.1. Az Alapítvány ügyvezető szerve a Kuratórium. A Kuratórium gondoskodik az Alapítvány céljainak megfelelő működéséről, biztosítja az alapítványi vagyon gondos kezelését. A Kuratórium tagjainak száma 7 fő, megbízatásuk határozatlan időre szól. A Kuratórium kizárólagos hatáskörébe tartozik:
- az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvényben meghatározott beszámoló elfogadásáról;
- az alapítványi cél megvalósításával közvetlenül összefüggő gazdasági tevékenység folytatásáról;
- az Alapítvány éves költségvetési tervének, az arról való beszámolónak és az éves mérlegnek az elfogadásáról;
- az alapítványi vagyon kezeléséről, ennek során döntés az Alapítvány céljainak megfelelő vagyoni hozzájárulások és pénzügyi források elfogadásáról, valamint azok felhasználásáról;
- a Kuratórium ügyrendjének elfogadásáról;
- az alapítvány igazgatójának személyéről;
- kuratóriumi tag visszahívásával kapcsolatos javaslattételről;
- az Alapítvány Szervezeti és Működési Szabályzatának módosításáról;
- a pályázatok kiírásáról, azok feltételeiről, a támogatások odaítéléséről, nyilvánosságra hozataláról;
- döntés mindazokban a kérdésekben, amelyeket az Alapítvány Szervezeti és Működési szabályzata a Kuratórium kizárólagos hatáskörébe utal, és amit jogszabály szerint a Kuratórium hatáskörébe tartozhat;
- az Alapítvány belső szabályzatainak elfogadásáról, ennek keretében különös tekintettel a befektetési szabályzat elfogadásáról.
1.2.2. Az Alapítvány működésének és gazdálkodásának törvényességét és célszerűségét a Felügyelő Bizottság ellenőrzi. A Felügyelő Bizottság tagjainak száma 3 fő, megbízásuk határozatlan időre szól. A Felügyelő Bizottság tagjait, illetve az elnökét az Alapító kéri fel. A Felügyelő Bizottság ellenőrzi az Alapítvány működését, gazdálkodását az ügyek teljes körét átfogóan, így különösen a kuratóriumi döntések összhangját az Alapítvány Alapító Okiratában meghatározott alapítványi célokkal, továbbá az éves mérlegbeszámoló és elkészített könyvvizsgálói jelentés alapján az Alapítványt és a Kuratórium tevékenységét.
1.3. Vezetők
1.3.1. Az alapítvány Kuratóriumának elnöke: Dr. Naszvadi György
1.3.2. Az alapítvány Kuratóriumának tagjai: Csizmadia Norbert, Dr. Kandrács Csaba, Réfy Imre, prof. Dr. Kásler Miklós, Dr. Ailer Piroska, Dr. Schaller Ernő
1.3.3. Az alapítvány Felügyelő Bizottságának tagjai: Dr. Gerhardt Ferenc (elnök), Kalina Gábor (tag), Palotai Dániel (tag)
1.3.4. Az alapítvány igazgatója:
Az Alapítvány vezetői az alapítvány központi telefon- és telefaxszámán, illetve elektronikus levélcímén elérhetőek.
1.4. Alárendelt szervek
Szervezet irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése: nem értelmezhető
1.5. Felügyeleti és a nyilvántartást vezető szervek
Az alapítvány működése felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek:
Név: Fővárosi Törvényszék
Cím: 1055 Budapest, Markó u. 27.
Levelezési cím: 1363 Bp. Pf. 16
Központi telefonszám: +36 1 354 6000
Faxszám: +36 1 354 4952
honlapja: www.fovarositorvenyszek.birosag.hu
Név: Fővárosi Főügyészség
Cím: 1054 Budapest, Akadémia u. 13.
Levelezési cím: 1881 Budapest, Pf.: 13.
Központi telefonszám: +36 1 472 4000
Faxszám: +36 1 472 4163
honlapja: www.mklu.hu
2. TEVÉKENYSÉGRE, MŰKÖDÉSRE VONATKOZÓ ADATOK
2.1. Az alapítvány feladatára, hatáskörére és alaptevékenységére vonatkozó szabályok
2.1.1. Alapvető jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény
- a civil szervezetek bírósági nyilvántartásáról és az ezzel összefüggő eljárási szabályokról szóló 2011. évi CLXXXI. törvény
2.1.2. Alapító okirat
2.1.3. Szervezeti és Működési Szabályzat
2.1.4. Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat: Feltöltés alatt!
2.1.5. Befektetési szabályzat
2.2. Ingyenes kiadványok
Az alapítvány nyilvános kiadványainak címe, témája, a hozzáférés módja, a kiadvány ingyenessége, illetve a költségtérítés mértéke: Feltöltés alatt!
2.3. Az alapítvány Kuratóriuma által történő döntéshozatal
2.3.1. Döntéshozatal rendje:
- Szervezeti és Működési Szabályzat
- az Alapítvány Kuratóriumának és a Felügyelő Bizottságának ügyrendjei
- Kuratórumi és Felügyelő Bizottsági jegyzőkönyvek
2.4. Hírek, közlemények
Az alapítvány által közzétett hirdetmények, közlemények: http://www.padocbudapest.hu/padoc/
2.5. Az alapítvány által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei
2.5.1. Az Alapítvány által kiírt pályázatok részletes leírása: http://www.padocbudapest.hu/padoc/?page_id=593
2.5.2. Támogatási szerződések összefoglaló táblázata (2018. március 31.)
2.6. Működéssel összefüggő adatok
2.6.1. Ötmillió forint összeget meghaladó szerződések listája (2017. december 31.)
2.6.2. Befektetési döntések listája (2016. június 30-ig)
3. GAZDÁLKODÁSI ADATOK
3.1. Az alapítvány éves számviteli törvény szerinti beszámolója
3.1.1. Az alapítvány éves beszámolói elérhetőek itt:
- Az Alapítvány tevékenységének záróbevallása, szöveges kiegészítő melléklete, és könyvvizsgálói jelentése
- 2015-ös beszámoló és közhasznúsági melléklet
- 2015-ös könyvvizsgálói jelentés
- 2015-ös beszámoló kiegészítő melléklete
- PADOC 2014. evi beszamolo
- PADOC 2014. evi kiegeszito melleklet
- PADOC 2014 Konyvvizsgaloi jelentes
- http://birosag.hu/allampolgaroknak/civil-szervezetek/civil-szervezetek-nevjegyzeke-kereses
3.2. Az alapítványnál foglalkoztatottak létszáma és juttatásai
3.2.1.Munkavállalók létszáma összesen: 5fő
3.2.2. Munkavállalók (vezetők nélkül) személyi juttatásai összesen: nettó 1.828.750 Ft/ hó
3.2.3. Vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesen:
nettó 4.860.000 Ft/hó
Az alapítvány több vezetője alapítványok részére ajánlja fel a tiszteletdíját.
3.2.4. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások mértéke összesítve és ezen juttatások fajtái: Cafetria csomag nettó 29.000 Ft/fő/hó, ezen felül munkába járással kapcsolatos költségtérítés.
4. ADATIGÉNYLÉS RENDJE
4.1. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje:
4.1.1. A közérdekű adatok megismerésére irányuló igényeket az alapítvány az Adatkiadási Szabályzatában foglaltak szerint teljesíti: (feltöltés alatt)
5. ÁLTALÁNOS, ÖNKÉNTESEN KÖZZÉTETT ADATOK
Ötmillió forint összeg alatti szerződések
Az alapítás és 2016. március 31. közötti időszakban az Alapítványhoz beérkezett pályázatok adatai:
- Beérkezett pályázatok száma: 139 db (54 db pályázati kiírásra, 85 db nem pályázati kiírásra)
- Támogató döntések száma: 89 db, ebből, támogatástól visszalépettek száma: 4 db, szerződéskötés folyamatban: 6 db,
- Elutasító döntések száma: 41 db
- Folyamatban lévő pályázatok száma: 9 db
6. AZ ALAPÍTVÁNY TÖBBSÉGI TULAJDONÁBAN ÁLLÓ, ILLETVE RÉSZVÉTELÉVEL MŰKÖDŐ GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK
6.1.1. Kecskeméti Duális Oktatás Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 16.6% (1 darab kettőmilliárd forint névértékű törzsrészvény)
6.1.2. Optima Befektetési, Ingatlanhasznosító és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 16.6% (1 darab kettőszázmillió forint névértékű törzsrészvény)
6.1.3. FERIDA Zártkörűen Működő Részvénytársaság
- Székhelye, tevékenységi köre, képviselője, elérhetőségek
- Az alapítvány részesedésének mértéke: 25% (500 darab egymillió forint névértékű törzsrészvény)